Grožis ir sportas – neatsiejama

amino rūgštys moterims, joga, dvi moterys ant kilimėlių

Grožį kiekvienas įsivaizduojame ir vertiname vis kitaip. Visgi faktas, kad stangrumas, lygi oda, apskritai energingumas yra nuo grožio sunkiai atsiejami. Taigi, jei norime būti dailios, turėtumėte bent kelis kartus per savaitę sportuoti. Tai tikrai nėra taip jau sunku, ypač, kai naudojami specialūs papildai, tokie kaip amino rūgštys moterims. Taigi, papasakosime apie viską plačiau.

 

Kodėl gražu tai, kas sveika?

 

Tai gali atrodyti keistas ar primityvus klausimas. Tačiau iš tiesų jis yra labai reikšmingas. Visų pirma, tokių apmąstymų kyla jau nuo pačių seniausių laikų. Esmė ta, kad grožis iš tiesų tiesiogiai siejasi su galimybe susilaukti vaikų. Taigi, sveika ir sveikai atrodanti moteris gali susilaukti ne vieno vaiko.

 

Dėl šios priežasties mus iki šiol vilioja platūs klubai. Padeda net ir šiek tiek riebaliukų talijos srityje. Visgi persistengti tikrai nereikia – nutukimas nėra gerai jokiu atžvilgiu. Taigi, tam, kad išlaikytume dailią figūrą, galime tiesiog laikytis dietų arba sportuoti, arba derinti šiuos abu dalykus.

 

Bėda ta, kad griežtos dietos nėra nei efektyvios, nei sveikos. Visos esame girdėjusios, kaip tie numesti kilogramai grįžta su kaupu. Todėl išeitis yra sportas ir amino rūgštys moterims, derinamos su sveika mityba. Tuomet ir baugiosios plastinės operacijos atlieka savo funkciją: tik atskleidžia natūralų mūsų grožį ar galimybes.

 

Kai nesinori sportuoti

 

Labai dažna priežastis, dėl kurios moterys nesportuoja – tai, kad jos paprasčiausiai neranda tinkamos veiklos. Nesinori nei žaisti krepšinio, nei strykčioti iki širdies smūgio aerobikos treniruotėse. Tai ne bėda. Pasigilinus tikrai galima rasti sprendimą. Juk yra ir joga, kalanetika, pilateso pratimai. Yra plaukiojimas, yra ilgi pasivaikščiojimai. Yra net laipiojimas uolomis. Taigi, pasirinkimų šiandien ypač daug, tereikia užsispirti, išbandyti juos ir atrasti tai, kas patinka labiausiai.

 

Dar vienas klaidingas įsitikinimas yra tai, kad sportuoti reikia nuolat, kasdien. Tai – netiesa. Jei dirbama sąžiningai, rūpestingai, papildomai naudojamos amino rūgštys moterims, tuomet rezultatai gali būti labai geri ir sportuojant vos du kartus per savaitę. Svarbiausia – jausti saiką ir nepamiršti sveikos mitybos principų.

 

Tokiu būdu netrukus galima pajusti, kad atsiranda daugiau jėgų, energijos kasdieniams darbams. Savijauta savaime pagerėja, o su tuo atkeliauja ir taip išsvajotasis grožis.